Skip to main content

Müşteri Memnuniyeti

Müşteri Memnuniyeti

 

Hizmet verdiğimiz kişi, kurum ve kuruluşların ihtiyaç ve beklentilerini en iyi şekilde karşılayabilmek için, hizmetlerimizi görüş ve önerileriniz doğrultusunda sürekli iyileştirmek ve geliştirmek kararlılığıyla hazırladığımız bu anket formuyla hizmetlerimizden duyduğunuz memnuniyet ya da memnuniyetsizliği ölçmeyi amaçlamaktayız. Anketimizde Net Önerilme Değeri (NPS: Net Promoter Score) metodu kullanılmaktadır. İletişim bilgilerinin verilmesi zorunlu olmamakla birlikte, vermeniz durumunda prosedürümüz gereği tarafınıza dönüş sağlanarak bilgi verilecektir. 

F7.9-0-1.00 Müşteri Memnuniyeti Değerlendirme Anketini indirip doldurduktan sonra, Seleda Laboratuvarına elden teslim edebilir veya infolab@seleda.com.tr adresine e-posta yoluyla iletebilirsiniz. Ayrıca anket formunu Müşteri Memnuniyeti Değerlendirme Anketi bağlantısından internet üzerinden doldurabilirsiniz.

Anketimizi doldurmak için cep telefonunuzun kamerası ile aşağıda yer alan karekodu okutabilirsiniz.  

Saygılarımızla